Skargi i wnioski
Przyjmowanie, rozpatrywanie, załatwianie skarg i wniosków należących do kompetencji Komendanta Powiatowego Policji w Otwocku realizowane jest przez Zespół Kontroli, Skarg i Wniosków Komendy Powiatowej Policji w Otwocku.
Skład Zespołu Kontroli, Skarg i Wniosków:
nadkomisarz Monika Szewczyk
aspirant sztabowy Anna Lech-Pryć
telefon kontaktowy +48 47 724 12 34
Komendant Powiatowy Policji w Otwocku przyjmuje interesantów w zakresie skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz. 15-17.
Skargi i wnioski można też składać w każdej jednostce Policji w godzinach urzędowania.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. (§ 5 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków).
UWAGA!
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. nr 5 z dnia 22 stycznia 2002 r. poz. 46) "Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania"
Skargi na działalność Policji można również składać bezpośrednio do Rzecznika Praw Obywatelskich
Aleja Solidarniści 77
00-090 Warszawa
Przyjęcia Interesantów:
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
poniedziałek w godz. 9.00 - 17.00
od wtorku do piątku 9.00 - 15.00
telefon: 0-22 55 17 760, 022 55 17 811
centrala: 0 -22 55 17 700
WNIOSKI
Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych oraz wniosek żądania dostępu do danych osobowych należy kieroważ na niżej załączonych wzorach.